Neto plaća: 420 eura.
Osobni asistent:
- Vodi brigu o korisnicima programa koja uključuje:
- Vodi evidenciju korisnika u osobnim kartonima te izrađuje mjesečna izvješća o broju i vrsti pruženih socijalnih usluga
- Primjenjuje upute iz sigurnosti na radu i sigurnosti od požara.
- Obavlja i druge poslove po nalogu ravnatelja kojemu odgovara za svoj rad.
Uvjeti:
Kandidati moraju priložiti sljedeću dokumentaciju:
Životopis
Svjedodžba o završenoj školi i uvjerenje o osposobljenosti za njegovatelja ( ukoliko je primjenjivo) i osobnog asistenta ukoliko navedena postoji
Kopija osobne iskaznice i kopija vozačke dozvole za B kategoriju
Liječnička potvrda o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova osobnog asistenta (od liječnika obiteljske medicine).
Svi dokumenti predaju se u preslici ( kopiji), a originali se po potrebi daju na uvid na razgovoru za posao.
Prijave isključivo na e-mail adresu ck-varazdin@vz.t-com.hr ili osobnim dolaskom na adresu Trg Matije Gupca 3, Varaždin u uredovno vrijeme (9-13 sati) uz prethodnu najavu na telefon 042/214 496. Prilikom prijave putem e-maila u Predmetu mora pisati: " Prijava za posao za osobnog asistenta, pola radnog vremena, mjesto rada Varaždin". Za uspješnu prijavu putem e-maila kandidati će primiti poruku potvrde o zaprimanju.
Kandidati koji uđu u uži izbor biti će pozvani na razgovor za posao.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Hrvatski Crveni križ Gradsko društvo Crvenog križa Varaždin kao Voditelj obrade osobnih podataka vrši obradu i evidentira osobne podatke kandidata te jamči da će se navedeni podaci evidentirati i zaštiti u skladu sa Zakonom o provedbi Opće uredbe zaštite podataka i Općom uredbom (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka. Prijavom na oglas za posao kandidati pristaju na navedenu obradu.